Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]



Mail this Foto to a friend



Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Wednesday, 18-Nov-2009 06:15
Holiday @Kuching - Part I
Salam semua, apa khabar.... Bebaru ni saya sekeluarga pi bercuti ke Kuching, alaaaa cuti2 tambah murah air asia tu. Layan jer la gambar yang ada ni, nanti saya sambung lagi....nak cerita panjang2 pun tak reti nak karang.. :-D :-D





ruang udara Kuching...sungai serawak kut tu.



kat bilik hotel, karpet dah pun macam kek lapis.........kami menginap di harbour View Hotel, dekat sangat dengan Main Bazaar.


Habour View Hotel


sarapan pagi kat Hotel....hari pertama jer saya rajin ambik gambar......masuk hari ke 2 dan 3 saya dah malas, menu lebih kurang saja.


tempat yang mesti singgah ambik gambar.......kira dh sampai kuching la kalu bergambar kat sini. :-D :-D








Sungai Sarawak........naik sampan pergi seberang sana, beli kek lapis Dayang Salhah.


Pasar Tamu Satok...macam2 ada.


Terubuk masin.......oder ja dulu dengan penjual minta dia hantar kat hotel masa hari nak balik tu.


Sekotak terubuk .........kul 9 pagi dia dh mai hantar.


masih kat Satok...bahagian kain batik pula...... :-D


pekena mee kolok kat Satok juga....lepas penat meronda cuci mata dan poket :-D :-D

Sekian saja dulu.......akan bersambung lagi. :-> :->

© Pidgin Technologies Ltd. 2016