Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Replika Masjid Negara
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Replika Masjid Negara



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Wednesday, 13-Feb-2008 04:45
Cuti² CNY di Terengganu....
Cuti² CNY bebaru ni kat Terengganu ..alang² dah kat sana sempat jugak lah ke perkampungan Hadhari meninjau Tamam Tamadun Islam yang diwar² dalam media sebelum ni. Cuaca memang panas terik masa disana, nak sejukkan badan sekejap kena lah masuk tinjau ke dalam ruang pameran tu. Tarikan kat sini mungkin la masjid kristal dan juga replika masjid² dari seluruh dunia. Banyak lagi yang tak siap sebenarnya....dan sebahagian saja replika tu yang boleh ditinjau , yang lain² tu masih direntang tali lagi. Tapi tak per...dah siap sepenuhnya nanti boleh pergi lagi :-D ...kena bayar lah pulak masa tu :P :P .

Meh tengok Masjid Kristal....







Sebahagian dari replika masjid.











sekitar bandar Kuala Terengganu


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.